3 godine,
bez briga
ProSupport za svaki Dell Latitude, OptiPlex, Precision i Vostro uređaj.
- Možete nas kontaktirati 24/7 online ili putem telefona
- Direktno se spajamo na uređaj ili dolazimo do vas da preuzmemo uređaj
- ProSupport tim detektuje, rešava i popravlja kvar… sledeći radni dan
Šta je ProSupport podrška?
Dell ProSupport podrška nudi sveobuhvatnu pomoć za vaše poslovne potrebe. Sa podrškom dostupnom 24 sata, 365 dana u godini, možete biti sigurni da će vaš hardver i softver biti zaštićeni. Sa podrškom na licu mesta sledeći radni dan i Command Center nadzorom, garantovana je brza isporuka delova i podrške. Koristeći portal TechDirect, možete brzo analizirati stanje, aplikacije i sigurnosne postavke. Proaktivno rešavanje problema olakšava SupportAssist, automatski otkrivajući i otvarajući slučajeve. Merenjem korišćenja uređaja, identifikujemo probleme i uzroke, smanjujući zastoje i povećavajući zadovoljstvo kupaca. Sa jednostavnim procesom – jedan poziv rešava sve!
Dell ProSupport podrška nudi sveobuhvatnu pomoć za vaše poslovne potrebe. Sa podrškom dostupnom 24 sata, 365 dana u godini, možete biti sigurni da će vaš hardver i softver biti zaštićeni. Sa podrškom na licu mesta sledeći radni dan i Command Center nadzorom, garantovana je brza isporuka delova i podrške. Koristeći portal TechDirect, možete brzo analizirati stanje, aplikacije i sigurnosne postavke. Proaktivno rešavanje problema olakšava SupportAssist, automatski otkrivajući i otvarajući slučajeve. Merenjem korišćenja uređaja, identifikujemo probleme i uzroke, smanjujući zastoje i povećavajući zadovoljstvo kupaca. Sa jednostavnim procesom – jedan poziv rešava sve!
Garantovana podrška koja štedi vreme i novac
Pored ProSupport podrške, postoji i Dell 5 godina garancije
5 GODINA GARANCIJE
U slučaju bilo kakvog fabričkog kvara izazvanog na uređaju, definisano kroz “Šta je pokriveno garancijom” u korisničkom uputstvu, u roku od 5 godina od dana kupovine uređaja, kupci imaju pravo na besplatan servis u „Nepo System“ ovlašćenom Dell servisu u Srbiji.
5 GODINA BESPLATNOG ODRŽAVANJA
Kako bi se garantovao nesmetani rad svih Dell uređaja, kupcima je na raspolaganju besplatan, preventivni godišnji servis računara, u ovlašćenom servisu. Tokom servisa tehničari proveravaju kompletnu funkcionalnost računara.
SPAŠAVANJE PODATAKA - DATA RECOVERY
Proces spašavanja podataka se vrši u specijalizovanim laboratorijama ‘Nepo Systema’, ovlašćenog Dell servisa, u kojima važe standardi slični onim u hirurškim salama. Svi podaci klijenata čuvaju se na redudantnim storage serverima, čime je ostvarena maksimalna bezbednost podataka naših klijenata. Ova usluga je korisnicima paketa dostupna besplatno jednom u prvih 5 godina korišćenja.
DALJINSKA PODRŠKA
Korisnicima ovog jedinstvenog paketa omogućeno je sat vremena „on line“ podrške koja se može koristiti u više sesija tokom trajanja ove garancije. Podrška se ostvaruje putem interneta, kroz daljinsko priključivanje inženjera putem programa TeamViewer-a.