Uslovi Korišćenja

Upotrebom ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili dole navedene uslove korišćenja (u daljem tekstu “uslovi”) i saglasni ste da ste obavezni da ih poštujete, kao i sve druge zakone i propise koji se primenjuju. Ukoliko niste saglasni sa dole navedenim uslovima, nemojte koristiti ovaj internet sajt.

Konovo d.o.o zadržava pravo da izmeni Uslove u bilo kom trenutku.

 

Kupovinom putem našeg sajta, zaključujete Ugovor o prodaji na daljinu sa

Privredno društvo KONOVO doo
Ilije Đuričića 25a, 11030 Beograd
PIB: 111497958
Matični broj: 21491128
Šifra delatnosti: 4651 – Trgovina na velikim računarima, računarskom opremom i softverima

na koji će se primenjivati odredbe Zakona o elektronskoj trgovini, Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o trgovini, Zakona o obligacionim odnosima i drugih važećih propisa Republike Srbije.

 

Potvrđivanjem porudžbine na Sajtu potvrđujete sledeće:

  • da su Vam poznati uslovi poslovanja, odnosno da Vam je pružena stvarna mogućnost da se upoznate sa njihovom sadržinom,
  • da su Vam, pre potvrđivanja porudžbine na našem sajtu, na jasan i razumljiv način u skladu sa obavezom obaveštavanja Kupca pružena sva neophodna obaveštenja od strane KONOVO doo, kao i
  • da u svojstvu Kupca dajete svoju saglasnost na uslove poslovanja.

1.0 CENE

Sve cene na Sajtu iskazane su u dinarima, sa uračunatim PDV-om.  Troškove isporuke možete videti u delu isporuka.

2.0 NAČINI PLAĆANJA KOD ONLINE KUPOVINE

Poštovani kupci

konovo.rs je maloprodaja i veleprodaja računara i  računarske elektronike u Srbiji i trudimo se da našim kupcima uvek ponudimo najbolje uslove. Kao i da u najskorijoj budućnosti pružimo kompletnu online uslugu i olakšamo proces kupovine, tako da Vi možete ostati kod kuće, a nas pustiti da radimo za Vas.

Uplatnica

Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem e-maila neposredno nakon potvrde narudžbine. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu isporuke (što može biti Vaša adresa ili adresa naše Maloprodaje).

Nalog za prenos (Virmansko plaćanje)

Ukoliko ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva (e-banking-a), uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na nalogu za prenos dobijate putem e-maila od strane naših komercijalista neposredno nakon potvrde narudžbine. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu isporuke (što može biti Vaša adresa ili adresa naše Maloprodaje).

Gotovinski (POUZEĆEM)

Nudimo Vam i opciju plaćanja pouzećem (gotovinsko plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde narudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju. Za narudžbine čiji je iznos 5000 dinara ili veći konovo.rs Vam pruža besplatnu isporuku robe na teritoriji cele Srbije. Ukoliko je vrednost narudžbine manja od 5000 dinara, cena isporuke će iznositi 300 dinara uključujući PDV.

Online poručenu robu možete preuzeti i u našem Maloprodajnom objektu i uplatu izvršiti na licu mesta gotovinom ili platinim karticama

Platne kartice

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard ili Maestro platnu (debitnu) karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu Raiffeisen banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

3.0 ISPORUKA

Pregled opcija dostave

Konovo nudi idealne metode dostave za sve potrebe. Za standardne dostave zadužena je kurirska služba DExpress, dok je za brže (na teritoriji Beograda) Yandex. Pored toga, možete izabrati opciju da preuzimanje u našem maloprodajnom objektu u Ratka Mitrovića 134, Cerak, Beograd.

Troškovi isporuke

  • Manje stvari – Standardna dostava – 1-3 radna dana – Porudžbine preko 5000 RSD – BESPLATNO
  • Manje stvari – Standardna dostava – 1-3 radna dana – Porudžbine do 5000 RSD – 350 din
  • Manje stvari -Danas za danas dostava – Teritorija Beograda, tokom radnog vremena maloprodaje – od 500 do 1000 din

 

Šta smatramo pod manjim stvarima? Sve što je manjih dimenzija kao što su miševi, džojstici, baterije za laptop, punjači za laptop, slušalice i slično. (0.5-2kg)

Velike stvari poput televizora i ostalih gabaritnijih stvari:

  • Veće stvari – Standardna dostava – 1-3 radna dana – Porudžbine preko 5000 RSD – BESPLATNO
  • Veće stvari – Standardna dostava – 1-3 radna dana – Porudžbine do 5000 RSD – od 900 do 1500 din

4.0 REKLAMACIJE PROIZVODA

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost Nove robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseci od kupovine robe. Kod prodaje Refurbished uređaja odgovornost za nesaobraznost je 12 meseci od kupovine.

Kompanija Konovo d.o.o. je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Kompanija Konovo d.o.o je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Kompanija Konovo d.o.o
Kod prodaje Refurbished uređaja odgovornost za nesaobraznost je 12 meseci od kupovine.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane ovlašćenog servisa ili konovo servisa kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Konovo garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Kompanija Konovo d.o.o. će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

4.1 PRAVILNIK O REKLAMACIJAMA

U skladu članom 55. Zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS broj br. 88/2021 u daljem tekstu: Zakon) direktor privrednog društva KONOVO d.o.o. Beograd,  čije se sedište nalazi u ulici Ilije Đuričića broj 25a, Beograd, Srbija, matični broj 21491128, koga Nemanja Maksimović, (u daljem tekstu: Konovo), donosi sledeći pravilnik: Komletan pravilnik možete pogledati  OVDE

4.2 PRIJAVA REKLAMACIJE

Kako bi ubrzali sam tok prijave i rešavanje reklamacije istu možete podneti na mail [email protected], ili popunjavanjem online forme kojoj možete pristupiti  OVDE

Prilikom prijave reklamacije je potrebno da navedete način rešavanja reklamacije ( Popravka, Povraćaj novca ili Zamena za novi uređaj )

U prijavi je potrebno navesti , što detaljniji, opis kvara , kao i situacije i vreme rada u kojem ste primetili da dolazi do smetnji.

Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko kvar nije uobičajen.

Pokušajte da izbegnete kratke i nepotpune opise kvarova , kako bi serviseri mogli u najkraćem roku kvar otkloniti.

Bićete kontaktirani u roku 24-48h od trenutka prijema zahteva za reklamaciju.

Kao prodavac dužni smo da potrošaču bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Ukoliko je isporuka robe bila putem kurirske službe Dexpress i primetite da je roba oštećena molimo vas da kontaktirate Dexpress sektor reklamacija na kontakt telefon +38111.331.33.33

Neophodno je da prijavu odmah podnesete a najkasnije  u roku 24 sata, od trenutka prijema pošiljke.

4.3 REŠAVANJE REKLAMACIJA

Zakonom o zaštiti potrošača je definisano da odgovor na vašu reklamaciju dobijete u roku od 8 dana od dana prijema uređaja na reklamaciju, a rok za rešavanje iste je 15 dana. Kod tehničke robe, rok za rešavanje reklamacije iznosi 30 dana.

Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.

Novi uređaji se po prijemu prosleđuju u ovlašćeni servis uz opis kvara koji ste nam dostavili prilikom podnošenja reklamacije.

Refubrush i Outlet uređaji se servisiraju u sklopu Konovo servisa.

Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda biće prihvaćene samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena,  i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.

U slučaju neprihvatanja reklamacije obrazložićemo svoju odluku i informisati Vas o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem. Ukoliko prihvatamo Vašu reklamaciju, izjasnićemo se o Vašem zahtevu i dati konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

Fizički oštećeni uređaji i uređaji koji nisu korišćeni po specifikacijama proizvođača nemaju pravo na reklamaciju jer trgovac u tom slučaju nije odgovoran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem i rizik prelazi na kupca. U navedenom slučaju možemo izvršiti dijagnostiku i procenu popravke uređaja, u ovom slučaju kupac snosi sve troškove prema servisu.

5.0 POUKA O PRAVNIM SREDSTVIMA - Vansudsko rešavanje potrošačkog spora

U slučaju da smatrate da su Vaša prava kao Potrošača ugrožena, imate pravo da pokrenete u skladu sa članom 148 i 149 Zakona o zaštiti potrošača sudski ili vansudski postupak za rešavanje potrošačkog spora.

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, a kao Prodavac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku.

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Lista tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova kojima se Potrošač može obratiti postoji na sajtu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije na sledećem linku https://mtt.gov.rs/informacije/zastita-potrosaca/.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

6.0 ODUSTANAK OD UGOVORA - Vraćanje proizvoda

Kupac u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da u roku od 14 dana od prijema proizvoda, odustane od kupovine/narudžbine, uz dopis kompaniji, bez navođenja razloga svoje odluke. Obaveštenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji u vidu obrazca, (klikni za preuzimanje obrasca) ili uz jasnu izjavu koju pošalje na [email protected], kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine, kao i lično u maloprodajnom objektu.

Troškovi vraćanja robe prilikom odustanka od ugovora o kupovini, padaju na teret potrošača/kupca. Trošak vraćanja se obračunava prema važećem cenovniku kurirske službe. Proizvode je potrebno vratiti kompaniji najkasnije u roku od 14 dana od slanja dopisa i/ili obrazca o odustanku od kupovine.

Kupac nema pravo odustanka od kupovine, čiji su predmet proizvodi koji se rade po posebnoj narudžbini i tačnim zahtevima kupca, odnosno proizvodi koji su prilagođeni ličnim potrebama. Ovakvi proizvodi nisu primereni za vraćanje, jer su nestandardnih karakteristika i rađeni za određenog kupca.

Proizvodi se moraju vratiti neoštećeni i nepromenjenih karakteristika. Ukoliko je proizvod oštećen, pokvaren ili su se karakteristike promenile, reklamacija se ne može prihvatiti.

Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišćen bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 14 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.

Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adkvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštečenja utvrđuje ovlašćeno lice u kompaniji Konovo doo, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

7.0 Upotreba internet sajta

Pisani kao i vizuelni material na ovom sajtu je zaštićen autorskim pravima. Nejgovo neovlašćeno korišćenje i upotreba može predstavljati kršenje zakona o autorskim i srodnim pravima, zakona o žigovima i drugih zakona iz oblasti zaštite intelektualne svojine. Sav sadržaj ovog sajta možete: pregledati, štampati i preuzimati za ličnu/nekomercijalnu upotrebu kao i u informaticne svrhe. Zabranjeno je menjati ovaj sajt, njegova reprodukcija kao i javno prikazivanje u javne i komercijalne svrhe bez eksplicitne dozvole od strane Konovo d.o.o. Softverska rešenja kao i drugi materijal, dostupan za preuzimanje na ovom sajtu, ima sopstvene uslove korišćenja ili licenciranja i nalazi se pod zaštitom tih uslova. Neophodo je pročitati naknadne uslove korišćenja posebno napravljene za konkretan materijal ili softver.

8.0 Opis proizvoda i fotografije

Kompanija Konovo d.o.o koristi sve raspoložive resurse kako bi svi artikli na našem sajtu bili prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama i fotografijama. Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fortografije artikala na sajtu tačne.

9.0 Upotreba informacija koje ostavljate na sajtu

Povratne informacije, komentari kao i materijal koji ostavljate ili dostavljate na ovo sajtu ili Konovo d.o.o , neće biti smatrani za poveriljivim i vlasničkim . Kompanija Konovo d.o.o će se smatrati vlasnikom ovakvih informaacija i materijala i moći će slobodno i bez prethodnog odobrenja njima raspolagati u bilo koje svrhe.

Na sajtu je zabranjeno postavljanje, objavljivanje, prenošenje… bilo kakve protivzakonite (ponižavajuće, uvredljive, pornografske…)materijale. Odnosno, materijale koji bi kršili zakone Republike Srbije.

10.0 Privatnost

Konovo d.o.o zadržava parvo da prikuplja određene lične podatke prilikom pretrage nekih internet stranica ovog sajta kako bi ispunio vase zahteve. Svako prikupljanje takvih informacija na gore pomenutuim stranicama biće sprovedeno u skladu sa propisima o zaštiti podataka o ličnosti kao i pravilima o privatnosti koja se nalaze na ovom sajtu.

Postoji mogućnost pohranjivanja kolačića (cookies) na Vašem uređaju kako bi smo mogli da unapredimo sam sajt kao i poboljšali Vaše iskustvo korišćenja samog sajta. Kolačići predstavljju grupu informacija, oni ne prikupljaju podatke o vašoj ličnosti i identitetu, već skuplaju informacije o načinu korišćenja kao i količini posetilaca određenestranice na sajtu.

Konovo d.o.o ne odgovara za sajtove, njihov sadržaj kao ni za politiku privatnosti eksternih linkova/sajtova koji se mogu naći na sajtu. Ukoliko se odlučite da posetite neke od linkova koji se nalaze na našem sajtu, činite to na sopstvenu odgovornost.

Koje kolačiće ( cookis ) koristimo

Koristimo kolačiće 1. Funksionalnosti 2. Marketing i oglašavanja 3. Analitike

  1. Kako bi smo unapredili Vaše korisničko iskustvo prilikom posete našem sajtu koristimo kolačiće funkcionalnosti.
  2. Kako bi obezbedili prikaz, Vama , najerevantnijih oglasa, kao i ograničili broj prikazivaanja istog oglasa.
  3. Kako bi poboljšali ukupni doživljaj na Konovo sajtu kao i evidentirali probleme i poteškoće na koje ste nailazili prilikom posete sajtu.

11.0 Ograničenje garancija i ograničenje odgovornosti

U najvećem stepenu koji zakon dozvoljava, Konvo d.o.o, njegovi dobavljači ili treća lica koja su na ovom sajtu pomenuta neće odgovarati za štetu( uključujući, ne isključivo, slučajnu, indirektnu, posledičnu, direktnu kao ni posebnu štetu kao ni štetu nstalu usled gubitka profita, podataka ili štetu koja nastaje kao posledica prekida poslovnog procesa) koja nastaje kao posledica upotrebe odlaganja ili nemogućnosti upotrebe ovog sajta ili sajtova na koje vode linkkovi sa ovog sajta.

Ukoliko upotreba ovog sajta ili sajta do kojeg se stiže putem linka sadržanog na sajtu kao posledicu ima popravku ili servisiranje opreme ili podataka, odgovornost za troškove je na Vama.

Registrovani zaštitni znaci

Naši žigovi, zaštitni znaci kao i oznake usluga koje se pojavljuju na ovom sajtu, registrovani su zaštitni znaci dogovarajućih kompanije Konovo d.o.o ili drugih vlasnika. Žigovi, zaštitni znaci ili oznake usluga ne mogu se koristiti bez prethodne, pisane saglasnosti njihovih vlasnika.